TIPSY hybrydowe

by - 15:54

Cześć. Jakiś czas temu dostałam do przetestowania tipsy hybrydowe ze strony oneonly.pl
Paznokcie mam od zawsze słabe i często przyklejałam tipsy, na nie kładąc hybrydę. Nie słyszałam wcześniej już o gotowych paznokciach hybrydowych, więc bardzo się ucieszyłam, że będę mogła je przetestować.

Pokusiłam się o aż trzy zestawy. Pierwszy z nich jest utrzymany w kolorach szarych oraz białych wraz ze wzorkami. Drugi jest bardziej naturalny, połączenie koloru białego z różowym tzw. ombre. Na kilku znajdują się urocze serduszka. Ostatni już zestaw jest bardziej szalony. Połączenie granatu z białym i pomarańczowym. Dzięki małym wstawkom brokatu, na pewno będzie ładnie się prezentować na sylwestra, więc wtedy pewnie je założę.

Jeden zestaw zawiera 24 tipsy oraz klej

Jestem w trakcie testowania jednych z Nich : 

 

Po tygodniu użytkowania jestem zadowolona. Klej bardzo dobrze się trzyma, pomimo codziennego sprzątania. Tipsy nie łamią się, ani się nie deformują, a kolor nie ściera się. 


Zapraszam wszystkie kobiety na ich stronę https://oneonly.pl ♥


A wy dziewczyny używacie tipsów?  


You May Also Like

37 komentarzy

  1. Muszę dać znać koleżance też ma słabe paznokcie a to będzie fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o czymś takim :P Bardzo mi się podobają, wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam kilka razy takie w sklepach chińskich, ale nie skusiłam się, bo nie lubię tipsów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama czasami ratuje siw takimi tipsami bo jej paznokcie niestety mie nadaja sie do tradycyjnych hybryd. Takze jest to jakas alternatywa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tipsy mialam 2 razy w zyciu 😂 przy malym dziecku wygodniej mi bez. Przynajmniej narazie

    OdpowiedzUsuń
  6. sama niedługo bede zakładała takie tipsy i też akurat z tej strony . w sumie nigdy nie miałam i to bedzie moj pierwszy raz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam. Wole swoje naturalne

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie przepadam za tipsami, zdecydowanie wolę hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają zaskakująco fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czego to nie wymyślą... Na słabe paznokcie polecam dobra kosmetyczke, która położy np dobra bazę. Te kleje od tych tipsów mogą jeszcze bardziej pogorszyć stan Twojej płytki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście wolę tradycyjne hybrydy, nie lubię tipsów

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie tipsy to dobra opcja na szybki manicure i szybkie przedłużenie paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam raz tipsy i nigdy więcej, wolę hybrydę- jest wygodniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie mialam tipsow i chyba sue nie zdecyduje

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam je na jakimś blogu i powiem Ci że wyglądają fajnie - bo naturalnie - czy są jakieś z innym kształtem?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dobrze wiedzieć że ktoś wymyślił takie cudo :) nawet nie wiedziałam o ich istnieniu a nie raz będą zbawienne jak jest mało czasu na pomalowanie paznokci albo chce się je mieć dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Za tipsami za bardzo nie przepadam. Raz w zyciu mialam. Wole swoje pazurki. Chociaz Twoje wygladaja bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrząc na to jak wyglądają na paznokciach to nie powiedziłabym, że są sztuczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tipsy to nie moja bajka, ale trzeba przyznać, że te wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne, takie delikatne ❤ nie sądziła bym, że są sztuczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie lubię, niestety mam na nie za słabe paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne te paznokcie, muszę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Takich tipsów nigdy nie używałam. Jedyne co, to używam ich do robienia manicure i kładę na nie żel. Do takich nie jestem przekonana, gdyż boję się, żeby nie uszkodzić płytki paznokcia. Mimo to wyglądają naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używam tipsów i nie planuje ich używać
    Mam swoje ładne paznokcie i myślę, że nie potrzebuje nic innego

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają super, szkoda, że wciąż nie mogę się do nich przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Odkąd odkryłam hybrydy nie jestem zainteresowana tipsami 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja akurat wyhodowałam swoje bardzo długie, ale przyznam, że te Twoje tipsy ładnie się prezentują. Nie wyglądają jakoś sztucznie;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Oo ciekawe ile się będą trzymały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam swoje dość twarde paznokcie i hybryda na mojej naturalnej płytce utrzymuje się dość długo, czasami nawet ponad 4 tygodnie. Takie rozwiązanie uważam za fajne dla tych, co mają łamiące się pazurki, albo potrzebują zrobić mega szybki manicure z powodu braku czasu!

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię i to bardzo ,ale w ostatnim czasie robiłam sobie przerwę, lecz dziś to się zmieni :D
    zapraszam do siebie -> www.justine-r.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam jeszcze o czymś takim, ciekawe rozwiązanie te tipsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. No takich tipsów to jeszcze nie znam xd ale bardzo mi się podobają xd muszę rozważyć ten zakup xd

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych